__>/ OUR BRAND NEW WEBSITE IS UNDER CONSTRUCTION                                         

Οι τρόποι αύξησης πωλήσεων που έχουμε δει έως τώρα σίγουρα σου έχουν δώσει ιδέες. Το πολυπόθητο conversion σε ένα eshop, δηλαδή η πώληση, είναι πάντα ο #1 στόχος σου. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάς, όμως, είναι πως η πώληση ξεκινά πολύ πιο πριν – και η όλη διαδικασία διαρκεί… πολύ. Τα λεγόμενα touchpoints, δηλαδή όλα τα σημεία επαφής μεταξύ του eshop και του χρήστη είναι αυτά που τελικά μπορεί να τον οδηγήσουν στην αγορά. Ποια μπορεί να είναι αυτά τα touchpoints; Ένα banner Ένα email Το ίδιο το eshop σου Το γεγονός ότι πρότεινε το προϊόν σου μια influencer Οι online κριτικές Το φυσικό σου κατάστημα Κάθε φορά που ένας εν δυνάμει πελάτης έρχεται σε επαφή με το brand σου είναι σημαντική – είναι μια στιγμή που μπορείς ουσιαστικά να διαμορφώσεις την άποψή του για σένα.

Βασίσου στο social proof & τις online κριτικές

Όπως είδαμε και παραπάνω, οι χρήστες «βομβαρδίζονται» με διαφημίσεις προϊόντων και υπηρεσιών καθημερινά. Ποιες είναι, λοιπόν, οι κατάλληλες ενέργειες για αύξηση πωλήσεων ώστε να «πείσεις» τους πελάτες για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων σου και την υπεροχή σου έναντι των ανταγωνιστών; Οι online κριτικές, φυσικά! Μέσα από τις κριτικές: Βελτιώνεις τη φήμη σου, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντα του eshop σου είναι καλά Αυξάνεις τις πιθανότητες να αποκτήσεις νέους πελάτες Αυξάνεις την προβολή σου στις μηχανές αναζήτησης (έπειτα και από το τελευταίο Google Product Reviews Update τον Ιούλιο του 2022) Ενεργοποίησε την επιλογή για online reviews στο site σου, στο Facebook & στο Google My Business προφίλ σου. Όλα παίζουν ρόλο και οδηγούν σε αύξηση πωλήσεων.

Όλα ξεκινούν & τελειώνουν στο δικό σου customer service

Αφήσαμε το καλύτερο για το τέλος. Όσες προτάσεις για αύξηση πωλήσεων κι αν κάνουμε, όσες ιδέες και τρόπους κι αν προτείνουμε, όλα θα καταλήγουν στο ίδιο το προϊόν. Δεν υπάρχει μυστική συνταγή εδώ. Ακόμα κι αν το eshop σου δουλεύει ρολόι, ακόμα κι αν εμπειρία χρήστη είναι υποδειγματική, ακόμα κι αν οι διαφημίσεις σου φέρνουν περισσότερους πελάτες απ’ όσους μπορείς να διαχειριστείς, αν τελικά το προϊόν που πουλάς είναι… εχμ, όχι και τόσο καλό, τότε θα σου το επιστρέψουν και έτσι: Όχι μόνο δε θα έχεις κέρδος από την πώληση, αλλά και ζημία λόγω των μεταφορικών Οι αρνητικές κριτικές θα βλάψουν την επιχείρησή σου σε βάθος χρόνου Αργά ή γρήγορα ολόκληρο το brand name σου θα υποφέρει Στην ερώτηση «Πώς να αυξήσω τις πωλήσεις μου;», μη βγάζεις τον εαυτό σου από την εξίσωση.
Γνωρίστε μας!
Ακολουθήστε μας στα Social