__>/ OUR BRAND NEW WEBSITE IS UNDER CONSTRUCTION                                         

Η δημιουργία ενός eshop είναι το πρώτο βήμα για την έναρξη μιας επιτυχημένης επιχείρησης – τώρα ήρθε η ώρα να επενδύσεις σε στρατηγικές για να πετύχεις αύξηση πωλήσεων. Πώς, όμως, θα το κάνεις αυτό; Πώς θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου; Ακούς για διαφημίσεις, performance marketing, SEO, email marketing και πολλές ακόμα μεθόδους που εγγυώνται αποτελέσματα. Πράγματι, όλες αυτές οι τεχνικές λειτουργούν και είναι εξαιρετικές για να προωθήσεις το eshop σου. Σε αυτό το άρθρο, όμως, θα μιλήσουμε πρακτικά! Συγκεντρώσαμε για εσένα 7+1 τρόπους που αποδεδειγμένα βοηθούν στην αύξηση πωλήσεων ενός eshop. Τρόπους που μπορεί να μην είχες ακούσει έως τώρα. Τρόπους που οι ecommerce πελάτες μας ήδη χρησιμοποιούν για να πετύχουν αύξηση πωλήσεων και κέρδους. Πάμε να δούμε τις καλύτερες ενέργειες για αύξηση πωλήσεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το 2022!

Αναβάθμισε την check out page & δώσε βάση στο UX

Μόνο όταν εμπεδώσεις πόσο σημαντική είναι η εμπειρία χρήστη θα δεις το traffic, τις πωλήσεις και τα κέρδη σου να αυξάνονται. Σήμερα, ωστόσο, θα εστιάσουμε στο user experience μίας πολύ συγκεκριμένης σελίδας του eshop σου: της check out page! Δες τι πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγεις: Τις κρυφές χρεώσεις, όπως έξοδα αποστολής που δεν αναφέρονται εκ των προτέρων Την αναγκαστική δημιουργία λογαριασμού – δώσε την επιλογή της αγοράς ως «Επισκέπτης» Μια περίπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία που ζητά πλήθος στοιχείων Τους ελάχιστους τρόπους πληρωμής – οι πελάτες σου πρέπει να έχουν επιλογές Θυμήσου: Σχεδόν το 70% των χρηστών εγκαταλείπει το καλάθι πριν ολοκληρώσει μια αγορά.

Κάνε cross-sell & up-sell για να αυξήσεις τη μέση αξία του καλαθιού

Και μιας και πιάσαμε την check out page, ας μείνουμε εδώ λίγο παραπάνω! Μία ακόμα εξαιρετική τακτική για αύξηση πωλήσεων eshop είναι η πώληση περισσότερων (ή ακριβότερων) προϊόντων μαζί με την αρχική επιλογή του πελάτη. O λόγος για το up-selling και το cross-selling. Αν δεν γνωρίζεις τι ακριβώς σημαίνουν αυτοί οι όροι, έλα να τους δούμε λίγο συνοπτικά. Cross-selling: Η πώληση ενός προϊόντος που ενισχύει ή συμπληρώνει το αρχικό. Σκέψου να προτείνεις προστατευτική θήκη σε κάποιον που αγόρασε laptop. Up-selling: H πώληση πρόσθετων υπηρεσιών ή πιο ακριβού μοντέλου έναντι του αρχικού. Σκέψου να προτείνεις εγγύηση ή πιο ακριβό laptop στον πελάτη του προηγούμενο παραδείγματος.

Στηρίξου σε δεδομένα για αλλαγές & βελτιστοποιήσεις

Το να αλλάζεις πράγματα επειδή… έτσι σου ήρθε σήμερα, ή επειδή αντιγράφεις τον ανταγωνισμό είναι μία δοκιμασμένη τακτική: έχεις την αποτυχία στο τσεπάκι. Αν ψάχνεις ιδέες για αύξηση πωλήσεων, τα data είναι το βασικότερο όπλο σου – όχι το ένστικτό σου. Για παράδειγμα, με εργαλεία όπως το Google Analytics μπορείς να τσεκάρεις τι κοίταξαν οι πελάτες σου, σε ποιες σελίδες έμειναν περισσότερο, πού έκαναν κλικ και πολλά άλλα. Στηρίξου σε αυτά τα δεδομένα για να προχωρήσεις με τη βελτιστοποίηση του eshop σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Μέσα από το testing και την ανάλυση δεδομένων θα καταφέρεις επίσης να κάνεις και Conversion Rate Optimization. Αν για κάθε 10 επισκέπτες του eshop σου αγοράζουν οι 2, όλα καλά! Αν αυξήσεις αυτόν τον αριθμό σε 3, ακόμα καλύτερα!

Πόνταρε στην ψυχολογία του χρήστη όσον αφορά τις τιμές

Όλα αυτά τα 9,99€ μπορεί να σου φαίνονται τετριμμένα – ίσως τα έχεις κοροϊδέψει κιόλας στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι δουλεύουν. Τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο πολύπλοκα και το κεφάλαιο «Πωλήσεις και Ψυχολογία» είναι τεράστιο για να αναλυθεί εδώ. Δες, όμως, τι μπορείς να κάνεις ώστε να επηρεάσεις τους πελάτες σου ακόμα και υποσυνείδητα και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου: Χρησιμοποίησε τεχνητούς χρονικούς περιορισμούς: Φράσεις όπως «Πρόλαβε», «Μόνο για λίγες μέρες» ή «Δεκαήμερο Προσφορών» μπορεί να οδηγήσουν σε περισσότερες αγορές καθώς δημιουργούν στον χρήστη την ανάγκη να βιαστεί. Άλλαξε τον τρόπο που αναγράφεις την τιμή: Έρευνες έχουν δείξει ότι το «5€» πουλάει περισσότερο από το «5.00€». Όσο πιο λίγα ψηφία στον τρόπο που αναγράφεται μια τιμή, τόσο το καλύτερο. Παρομοίως, οι μονοί αριθμοί φαίνεται να φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από τους ζυγούς. Εκπτώσεις όπως 15%, 30% , 50%, 70% και 90% πουλάνε περισσότερο, όπως και γενικότερα οι τιμές που τελειώνουν σε μονό ψηφίο, όπως 4.99 ή 4.75.
blank

Στόχευσε στο υπάρχον κοινό σου & κάνε remarketing

Το remarketing κοινό σου είναι ίσως το πιο σημαντικό. Και το πιο εύκολο να στοχεύσεις! Και το πιο φθηνό! Όχι κι άσχημα, ε; Ο πελάτης που ήδη σε ξέρει και θέλει απλώς μια μικρή ώθηση για να ολοκληρώσει την αγορά του (είναι, δηλαδή, στο τέλος του αγοραστικού του ταξιδιού) είναι σαφώς «καλύτερος» από αυτόν που είναι στην αρχή του funnel ακόμα. 2 πράγματα χρειάζεσαι οπωσδήποτε σε αυτή την περίπτωση για αύξηση πωλήσεων eshop: Email marketing για να στέλνεις newsletter σε όσους έχουν αφήσει το καλάθι χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους ή για να τους ενημερώσεις για τις προσφορές σου Google Ads για να υπενθυμίζεις στους πελάτες σου ότι είσαι εκεί και να τους ξαναφέρνεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα με μικρό κόστος Μάθε περισσότερα: Google Ads – τι είναι και πώς λειτουργούν;
Γνωρίστε μας!
Ακολουθήστε μας στα Social